توهین به مقدسات اسلام نشان دهنده میزان تاثیرگذاری و نفوذ بیداری اسلامی در جهان است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 142
نویسنده : محمدرضا علیمردانی


توهین به مقدسات اسلام نشان دهنده میزان تاثیرگذاری و نفوذ بیداری اسلامی در جهان است

زنجان - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: توهین به پیامبر اکرم(ص) و مقدسات دین مبین اسلام نشان دهنده میزان تاثیرگذاری بیداری اسلامی و نفوذ معنوی این دین در جهان است.

محسن علیمردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این اتفاق را آخرین اقدام آمریکایی ها و صهیونیست ها در توهین به مقدسات دین مبین اسلام ندانست و افزود: متاسفانه با وجود دشمنی عمیق میان صهیونیست ها و استکبار جهانی با دین الهی اسلام، این اقدام های نسنجیده تکرار می شود.

وی بر لزوم حرکت و اعتراض برنامه ریزی شده مردمی تاکید کرد و یادآورشد: مردم معترض در اقصی نقاط جهان باید تابع و پیرو مراجع و علمای دین باشند و از اقدامات احساسی پرهیز کنند.

علیمردانی مهمترین علت این توهین ها را ترس و واهمه دشمنان از گسترش روز افزون اسلام و بیداری اسلامی در جهان دانست و اظهار کرد: دشمنان امروز به وضوح احساس می کنند با نفوذ معنوی گسترده ای که دین مبین اسلام در اقصی نقاط جهان داشته و دارد، منافع نامشروع آنان در چپاول ملت ها و دولت ها با خطر جدی مواجه خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دشمنان به طور معمول در محاسبات خود برای جهان اسلام اشتباهات فاحش بسیاری می کنند، گفت: آنان همواره در اقدامات خود در مسیر اشتباه قدم برداشته و بدون بهره گیری از عقل و تدبیر دست به دشمنی با اسلام و مسلمانان می زنند.





:: برچسب‌ها: توهین به مقدسات اسلام نشان دهنده میزان تاثیرگذاری و نفوذ بیداری اسلامی در جهان است ,



مطالب مرتبط با این پست
.